ОП-10 ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ ПО ЗАПАСУ ХОДА

Электро машины, электро велосипеды самокаты,Новости технические вопросы ответы.
Ответить
Аватара пользователя
adas61
Администратор
Администратор
Сообщения: 15672
Зарегистрирован: 14 ноя 2011, 22:09

ОП-10 ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ ПО ЗАПАСУ ХОДА

Сообщение: # 49352Сообщение adas61
04 ноя 2019, 15:29


Аватара пользователя
adas61
Администратор
Администратор
Сообщения: 15672
Зарегистрирован: 14 ноя 2011, 22:09

Re: ОП-10 ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ ПО ЗАПАСУ ХОДА

Сообщение: # 50428Сообщение adas61
24 апр 2020, 19:04

Створено акумулятор, завдяки якому електрокари зможуть їхати до 2000 км на одному заряді

Автор Mykola Sh. опубліковано 23 Кві, 2020

Австралійська компанія Brighsun New Energy заявила про готовність почати промислові випробування літій-сірчаних акумуляторів, розробка яких велася останні вісім років. Вони дозволять електрокарам долати до 2000 кілометрів на одну заряді.

Щільність зберігання енергії в таких батареях перевищує стандарти літій-іонних джерел струму у п’ять-вісім разів, що в перспективі дозволить створити електромобілі, які можуть долати на одному заряді шалені дистанції.

Літій-сірчаний акумулятор – джерело струму, в якому міститься сірка і вуглець, катод відділений від електроліту спеціальною мембраною. Одним з головних недоліків таких батарей до останнього часу було утворення в процесі роботи полісульфідів літію – розчиняючись в електроліті, вони негативно впливали на загальні характеристики батарей. У Brighsun знайшли можливість запобігти утворенню полісульфіду на сірчаному катоді й ефективно придушити зростання літію на аноді.

Новий акумулятор суттєво наростить автономність електромобілів - фото 399605

За попередніми підрахунками, щільність зберігання енергії в тестових зразках складе тисячу ват-годин на кілограм. Незалежні дослідження показали, що батарея Brighsun зберігає 91 відсоток початкової місткості після 1700 циклів перезарядки струмом 2C (повна зарядка / розрядка за 30 хвилин) і 74 відсотки після 1000 циклів при струмі 5C (повна зарядка / розрядка за 12,5 хвилини). Після активації катода струмом 1С щільність зберігання енергії в акумуляторі – 2103,8 ват-години на кілограм.

Торік співробітники чиказького кампусу Іллінойського університету показали перший робочий прототип літій-діоксид вуглецевого акумулятора. Вони змінили склад електроліту – до диметилсульфоксиду, який добре проводить іони, додали нанолуску дисульфіду молібдену – і запустив оборотний електрохімічний цикл, що повністю нейтралізує CO₂, що впливає на кількість циклів перезарядки. Щільність зберігання енергії такої батареї становить 1876 ват-годин на кілограм маси, що в сім разів більше, ніж можуть запропонувати нинішні літій-іонні акумулятори.

https://itsider.com.ua/stvoreno-akumuly ... u-zaryadi/

Ответить

Вернуться в «Мир Электро транспорта»