Проект ПРОГРАМА розвитку вело інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
Проект ПРОГРАМА розвитку вело інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
ПРОГРАМА
розвитку велосипедної інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
1. Загальні засади реалізації проекту велосипедної
інфраструктури в Ужгороді
Програма велосипедної інфраструктури в Ужгороді на 2013-2020 роки (далі – Програма) скерована на створення належних умов для велосипедистів та забезпечення врахування потреб велосипедистів під час будівництва та реконструкції доріг і вулиць загального призначення. Програмою передбачається створення мережі велодоріжок і велосмуг загальною довжиною 40 км разом з супровідною велоінфраструктурою.
Створення умов для розвитку велосипедного руху є засобом для формування сталої транспортної системи Ужгорода і екологічно чистого, доступного, комфортного і безпечного міського простору для всіх його користувачів.
Реалізація Програми повинна сприяти зменшенню інтенсивності авторуху на міських дорогах загального призначення, скороченню нелегітимного паркування автомобілів на тротуарах, травниках та у паркових зонах, ростові туристичної привабливості мітса, зниженню загазованості повітря, а також зменшенню шумового рівня у місті, покращанню здоров’я мешканців завдяки активному способу пересування, скороченню соціального розшарування у середовищі, зниженню використання невідновлювальних енергоресурсів.
Програма має стати невід’ємною частиною Генерального плану міста та усіх загальноміських проектів транспортної системи Ужгорода й доповнювати їхню логіку.
У цілісно структурованій транспортній системі люди будуть менш схильними до використання автомобіля. Програма передбачає, що умовами зручної системи міського транспорту повинні бути:
1) заохочення мешканців до їзди на велосипеді через влаштування безпечних та комфортних велодоріжок та велосмуг на автодорогах, які б зв’язували між собою мікрорайони та центр міста, створення велопарковох в усіх частинах міста;
2) надання пріоритету велосипедам, громадському транспорту та пішоходам в історичній частині міста;
3) створення чіткої міської схеми автопарковок з системою контролю за правильністю паркування та оплатою парко-місць;
4) звільнення громадського простору від паркувальних місць для автомобілів у місцях найбільшої атракції для гостей і мешканців міста;
5) впровадження засобів з безпеки руху для велосипедистів на другорядних вулицях зі спільним авто- і велорухом, на яких не передбачено окремих велосмуг і доріжок, а також у житлових зонах та на ділянках багатофункціонального призначення.
В основі Програми лежить принцип рівноправності чотирьох учасників руху у громадському просторі міста: пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту і приватних автозасобів. Програма сприятиме вирівнюванню деформації транспортної системи Ужгорода, яка у нинішній час зроблена на користь приватному автотранспортові.
Системними чинниками реалізації Програми повинні бути:
1) пропаганда і реклама переваг їзди на велосипеді;
2) інженерно-технічний розвиток велоінфраструктури.
Для популяризації велоруху серед мешканців міста Програма передбачає такі заходи: соціальна реклама,
розвитку велосипедної інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
1. Загальні засади реалізації проекту велосипедної
інфраструктури в Ужгороді
Програма велосипедної інфраструктури в Ужгороді на 2013-2020 роки (далі – Програма) скерована на створення належних умов для велосипедистів та забезпечення врахування потреб велосипедистів під час будівництва та реконструкції доріг і вулиць загального призначення. Програмою передбачається створення мережі велодоріжок і велосмуг загальною довжиною 40 км разом з супровідною велоінфраструктурою.
Створення умов для розвитку велосипедного руху є засобом для формування сталої транспортної системи Ужгорода і екологічно чистого, доступного, комфортного і безпечного міського простору для всіх його користувачів.
Реалізація Програми повинна сприяти зменшенню інтенсивності авторуху на міських дорогах загального призначення, скороченню нелегітимного паркування автомобілів на тротуарах, травниках та у паркових зонах, ростові туристичної привабливості мітса, зниженню загазованості повітря, а також зменшенню шумового рівня у місті, покращанню здоров’я мешканців завдяки активному способу пересування, скороченню соціального розшарування у середовищі, зниженню використання невідновлювальних енергоресурсів.
Програма має стати невід’ємною частиною Генерального плану міста та усіх загальноміських проектів транспортної системи Ужгорода й доповнювати їхню логіку.
У цілісно структурованій транспортній системі люди будуть менш схильними до використання автомобіля. Програма передбачає, що умовами зручної системи міського транспорту повинні бути:
1) заохочення мешканців до їзди на велосипеді через влаштування безпечних та комфортних велодоріжок та велосмуг на автодорогах, які б зв’язували між собою мікрорайони та центр міста, створення велопарковох в усіх частинах міста;
2) надання пріоритету велосипедам, громадському транспорту та пішоходам в історичній частині міста;
3) створення чіткої міської схеми автопарковок з системою контролю за правильністю паркування та оплатою парко-місць;
4) звільнення громадського простору від паркувальних місць для автомобілів у місцях найбільшої атракції для гостей і мешканців міста;
5) впровадження засобів з безпеки руху для велосипедистів на другорядних вулицях зі спільним авто- і велорухом, на яких не передбачено окремих велосмуг і доріжок, а також у житлових зонах та на ділянках багатофункціонального призначення.
В основі Програми лежить принцип рівноправності чотирьох учасників руху у громадському просторі міста: пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту і приватних автозасобів. Програма сприятиме вирівнюванню деформації транспортної системи Ужгорода, яка у нинішній час зроблена на користь приватному автотранспортові.
Системними чинниками реалізації Програми повинні бути:
1) пропаганда і реклама переваг їзди на велосипеді;
2) інженерно-технічний розвиток велоінфраструктури.
Для популяризації велоруху серед мешканців міста Програма передбачає такі заходи: соціальна реклама,
Все для караванинга и велосипедов TATU-GROUP www.tatugroup.com.ua
Re:Проект ПРОГРАМА розвитку вело інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
Все для караванинга и велосипедов TATU-GROUP www.tatugroup.com.ua
Re:Проект ПРОГРАМА розвитку вело інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
В Европе люди попроще, без лишних выпендрежей, представьте у нас хорошо одетую, гламурную девушку праздник1 с айфоном в сумочке и на велосипеде- ПОЗОРИЩЕ !!! ухаха Только на Aveo !!!
Востаннє редагувалось 20 лютого 2013, 10:33 користувачем vipwest, всього редагувалось 1 раз.
Re:Проект ПРОГРАМА розвитку вело інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
С каждым годом все больше взрослых людей покупают велосипеды.
раньше больше брали для детей.
Моду на велосипеды надо делать.
Как раз данная программа на развитие инфрастуктуры чтобы было
где оставить велосипед велодорожки и т д.
раньше больше брали для детей.
Моду на велосипеды надо делать.
Как раз данная программа на развитие инфрастуктуры чтобы было
где оставить велосипед велодорожки и т д.
Все для караванинга и велосипедов TATU-GROUP www.tatugroup.com.ua
Re:Проект ПРОГРАМА розвитку вело інфраструктури в Ужгороді на період 2013-2020
Саме так, мода на мерси і джипи з великими двигунами проходить. Вартість пального буде рости. А велік саме то.TATU писав:
Моду на велосипеды надо делать.