Как настроить томоз на прицепе

Мотор тормоза
Відповісти
Аватар користувача
TATU
Администратор
Администратор
Повідомлень: 12131
З нами з: 20 листопада 2010, 15:51
Контактна інформація:

Как настроить томоз на прицепе

Повідомлення: # 16117Повідомлення TATU
31 березня 2014, 23:19

Поездив с новым прицепом понял.
Что Вестфалия не тормозит.
Значит надо что то делать.
При зажатом ручнике прицеп стоит мертво.
С чего начинать может кто то уже это проходил.
Все для караванинга и велосипедов   TATU-GROUP www.tatugroup.com.ua

Аватар користувача
argalex
CARAVAN TEAM UA
CARAVAN TEAM UA
Повідомлень: 456
З нами з: 17 лютого 2013, 15:06
Звідки: Черновцы

Re: Как настроить томоз на прицепе

Повідомлення: # 16119Повідомлення argalex
31 березня 2014, 23:45

Почему решил , что не работает?
При торможении , что происходит?

У меня при торможении был стук. Тормоз "сжимался" почти до конца и только в самом конце притормаживал не много. Ручник работал. Стал на ремонт , все разобрал (регулировку троса не трогал). Решил проблему , подвел колодки , после этой процедуры почувствовал , что прицеп снова тормозит и стук ушел.
Любители построили ковчег, а профессионалы титаник.

Аватар користувача
vipwest

Re: Как настроить томоз на прицепе

Повідомлення: # 16122Повідомлення vipwest
31 березня 2014, 23:51

Розпочати з холодного пива безразмерно а далі дістати книжку "Інструкція з експлуатації причепів Вестфалия" та в розділі "Система гальм" все прочитати.

Аватар користувача
vipwest

Re: Как настроить томоз на прицепе

Повідомлення: # 16127Повідомлення vipwest
01 квітня 2014, 00:12

4.2.1 Regulacja luzu pomiędzy szczękami a bębnem

Aby dokonać regulacji należy:

podnieść przyczepę tak aby koła nie dotykały do podłoża,
sprawdzić czy linki są wyluzowane, jeśli nie doprowadzić do ich wyluzowania,
wyjąć zaślepkę z otworu regulacyjnego,
pokręcić kółkiem zębatym do zablokowania bębna w ruchu do przodu,
odkręcić kółko zębate tak aby bęben obracał się do przodu bez oporu,
brót kółka zębatego zgodnie z kierunkiem strzałki wybitej na wsporniku szczęk powoduje zmniejszenie się luzu pomiędzy bębnem a szczękami.
Зображення
4.2.1 регулюючи зазор між щелеп і барабан.
Щоб налаштувати: Ліфт, трейлер, щоб колеса не торкаються землі, щоб перевірити, чи посилання аншлаг, якщо вони не привести до їх wyluzowania, витягти заглушку з отвору, спина колеса передач для блокування барабана рухатися вперед, відгвинтити колесо gears, так що барабана обертатися вперед без опору, повороту коліс передач в напрямку стрілки вдарив на кронштейні щелеп причини зниження зазор між барабан і щелеп.

А на людській мові: підняти причіп, перевірити чи тросики не натянуті, вийняти заглушку з отвору регулювання (з внутрішньої сторони барабана), покрутити зубатим колом до тих пір поки барабан не заблокується в напрямку руху вперед, відпустити зубатим колом так щоб барабан прокручувалося вперед без опору. Зубате коло підводить і відводить гальмівні колодки до барабана. Принаймі так у мене, у вас повинно бути близько подібно. Мене ця робота ще чекає.

Востаннє редагувалось 01 квітня 2014, 00:29 користувачем vipwest, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
TATU
Администратор
Администратор
Повідомлень: 12131
З нами з: 20 листопада 2010, 15:51
Контактна інформація:

Re: Как настроить томоз на прицепе

Повідомлення: # 16128Повідомлення TATU
01 квітня 2014, 00:54

Почему решил , что не работает?
покатался с новым прицепом и понял разницу.

спасибо за информацию суппер
Все для караванинга и велосипедов   TATU-GROUP www.tatugroup.com.ua

Відповісти

Повернутись до “Ходовая подвески колеса”