Re: новости в Украине
Додано: 27 червня 2021, 20:43
Зе-влада визначилась з першими платними автобанами.
Карта та вартість проїзду
77 гривень за 100 кілометрів – такою буде вартість користування платними дорогами в Україні. Інвесторам збираються передати одразу шість трас.
Під них уже розробили спеціальні дорожні знаки і незабаром водії побачать їх на шляхах.
У Мінінфраструктурі вже навіть визначилися з першими 6 трасами, які планують віддати інвестору.
“Це Харків-Дніпро-Запоріжжя, траса з Борисполя до Полтави, Херсон-Миколаїв. Зі столиці можна буде доїхати до Рівного через Житомир, Ягодин-Ковель-Луцьк і Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв”, – розповідає Сьогодні.ua.
Як зазначає видання, ці шість доріг обрали тому, що вони найважливіші.
“Вони сполучають Україну з іншими країнами. З Європою, з Азією і саме по ним ми маємо найбільший трафік. Так чи інакше, платні дороги – це перспектива не “на завтра” і навіть не “на післязавтра”, – зазначається у повідомленні.
Інвестори, своєю чергою, мають забезпечити щонайменше три смуги в обидва напрямки і якісне покриття. Також на цих дорогах не буде світлофорів, перехресть, вони не проходять через населені пункти, тож можна буде їхати 130 кілометрів на годину
Антикор:https://m.antikor.com.ua/articles/46702 ... j_projizdu
Карта та вартість проїзду
77 гривень за 100 кілометрів – такою буде вартість користування платними дорогами в Україні. Інвесторам збираються передати одразу шість трас.
Під них уже розробили спеціальні дорожні знаки і незабаром водії побачать їх на шляхах.
У Мінінфраструктурі вже навіть визначилися з першими 6 трасами, які планують віддати інвестору.
“Це Харків-Дніпро-Запоріжжя, траса з Борисполя до Полтави, Херсон-Миколаїв. Зі столиці можна буде доїхати до Рівного через Житомир, Ягодин-Ковель-Луцьк і Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв”, – розповідає Сьогодні.ua.
Як зазначає видання, ці шість доріг обрали тому, що вони найважливіші.
“Вони сполучають Україну з іншими країнами. З Європою, з Азією і саме по ним ми маємо найбільший трафік. Так чи інакше, платні дороги – це перспектива не “на завтра” і навіть не “на післязавтра”, – зазначається у повідомленні.
Інвестори, своєю чергою, мають забезпечити щонайменше три смуги в обидва напрямки і якісне покриття. Також на цих дорогах не буде світлофорів, перехресть, вони не проходять через населені пункти, тож можна буде їхати 130 кілометрів на годину
Антикор:https://m.antikor.com.ua/articles/46702 ... j_projizdu